zondag 15 maart 2015

Review: Tangle Teezer Salon Elite - Pink

 Hey!
Heb jij ook altijd zo’n last van knopen in je haar? Ik wel.
Hard borstelen, maar naar een half uur is de knoop nog maar een klein stukje kleiner geworden…
Maar…. Dit is een Tangle Teezer!
De Tangle Teezer staat er bekend om dat hij sneller en minder pijnlijk knopen in je haar verwijderd.
Dat wil ik natuurlijk testen!
Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




 Dit zijn de ‘stekels’ waarmee je je haar kamt. Ze lijken heel breekbaar, maar als je je haar borstelt is dat helemaal niet zo.


 Zo ziet mijn haar eruit voordat ik het het geborsteld (nee, die grote pluk daar is geen knoop, de knopen zitten achter in mijn haar…).
 Ik vergelijk de Tangle Teezer met deze kappersborstel. Die kappersborstel is helemaal versleten, ik heb m al zoooo lang ;).
 Deze kant van mijn haar (de kant waar de borstel is) heb ik al geborsteld. Ik was 10 minuten bezig om het een beetje ‘knooploos’ te maken. Mijn haar was echt heeeel statisch!
De andere kant heb ik geborsteld met de Tangle Teezer. De knopen waren er binnen een minuutje of 3 uit! En ook nog eens zonder pijn, en het ging veel gemakkelijker! Ik ben echt enthousiast! Deze borstel is echt een aanrader!

Ik heb deze Tangle Teezer gevonden bij http://worldofbeauty.nl . Hier zou je het het beste kunnen bestellen, het is de volgende dag al in huis! Hier de link naar de Tangle Teezer: http://worldofbeauty.nl/product/1955/salon-elite-pink.html

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Love,
 Rozemarijn

Geen opmerkingen: