dinsdag 24 februari 2015

L’oréal Paris lipstick - 506 red infallible

 Lipsticks die niet lang blijven zitten, we kennen het allemaal. Elk uur naar de spiegel om je lipstick weer bij te werken. En als je dan ook nog eens rode lipstick hebt, gaat het niet op je mond, maar om het gebied daar omheen. Gelukkig bestaan er lipsticks die lang blijft zitten, deze lipstick bijvoorbeeld. Deze blijft wel 24 uur lang zitten! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder! ⇣



 Zoals ik net al zei blijft deze lipstick 24 uur lang zitten. En hij heeft niet de vorm van een gewone lipstick, maar van een lipgloss. Hij heeft twee kanten, en twee stappen.
Je begint me stap 1. Zoals ik net zei heeft deze niet de vorm van een lipstick, maar het is eigenlijk een lipgloss kwastje. Het is ook net zo vloeibaar als lipstick, maar het droogt op als een matte lipstick.
Dit is het resultaat als je de lipstick op hebt gedaan en vervolgens een minuutje hebt laten drogen. Een mooie felrode kleur.  Felrood kan je helaas niet overal bij combineren, op zich wel jammer, maar gelukkig zijn er nog zo veel andere kleuren lipstick. ;)
Als de lipstick helemaal is opgedroogd kan je stap twee aanbrengen.
Dit is stap twee. Het lijkt een beetje op een lippenbalsem.
Dit het is de tweede stap er op zit. Ook deze stap moet je een minuutje laten drogen. Ik vind dit zeker een aanrader. Ik heb deze foto’s gisterochtend genomen, en gisteravond zat ie er nog perfect op. ;)

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden! Deze lipstick is de koop bij verschillende drogisterijen, en natuurlijk kan je het ook online bestellen.

X Rozemarijn ❤︎

Geen opmerkingen: