vrijdag 16 januari 2015

Word ik gelukkig van spullen?



Kan je gelukkig worden van spullen? I don't know. Sommige zeggen dat spullen alleen maar onzin zijn, andere zeggen dat ze zonder spullen gewoon doodongelukkig zijn... In dit artikel ga ik uitzoeken ga ik uitzoeken van welke 3 spullen ik het gelukkigst word :)

Natuurlijk ligt het er ook aan wat voor een spullen het zijn. Schoolspullen/kantoorspullen, beeldhouwkunst (no, not my favorite), make-up (yes, my heaven!), het kan gewoon van alles zijn! In dit artikel ga ik uitzoeken of ik gelukkig word van spullen.

School/kantoor spullen
Met school en kantoor spullen bedoel ik natuurlijk niet gewoon boeken, of saaie aantekeningen. Ik bedoel er meer mee: pennen, schriften, mappen en dat soort stuff. En natuurlijk washi tape, om alles net een stukje aantrekkelijker te maken ;).

Nu ik dit zie is het eigenlijk best wel leuk. ;). Maar natuurlijk ligt het er ook aan wat er in je schrift staat, en in je agenda. Geschiedenis en huiswerk maken het er natuurlijk niet aantrekkelijker op ... ;).

Make-up
Oke, dit is waarschijnlijk wel een beetje voorspelbaar, haha. Make-up is my heaven, my make-up closet too.

Dit is gewoon te logisch. Nee, natuurlijk word ik hier niet gelukkig van. Haha, grapje toch ;). Dit is denk ik, als het aan spullen ligt, gewoon 'het' onderdeel waar ik het gelukkigst van word.

Kunst
Ja, natuurlijk ligt het er aan wat voor'n kunst, maar ik weet nu al dat ik daar niet het gelukkigst van word. Nou ja, graffiti, Andy Warhol, en dat soort kunst vind ik toch wel leuk hoor! :)

Tuurlijk, kunst kan heel mooi zijn, ik heb er ook zeker niks tegen! Maar kunst is gewoon niet echt mijn ding, behalve de kunst op je gezicht, die je maakt met make-up, en de kunst op je nagels, die je maakt met nagellak ;).

Zoals jullie nu denk ik wel weten word ik toch echt wel gelukkig van spullen. Nou ja, van de meeste dan ;).
Wat zouden jullie er van vinden als ik meer van dit soort persoonlijke artikelen ga schrijven? Laat het weten in de comments :).

Love, Rozemarijn

Geen opmerkingen: