maandag 5 januari 2015

Essence gel-look plumping top coat

Hoi!

Gel nagels... zo mooi .... :) Die dikke glanslaag, lange nagels, mooie kleurtjes, french manicure....
Jammergenoeg is dat niet goed voor de nagels van iedereen, ook niet voor die van mij :( Daarom wilde ik daar iets op vinden. Ja, i know, dit zijn geen echte gel nagels, ofcourse, maar het lijkt er wel op! Wil je dit artikel lezen? Kijk dan snel verder!

Zoals ik net al vertelde zijn gel nagels niet goed voor de nagels van iedereen. Voor mensen met dunne nagels bijvoorbeeld. Als je je nagels dan onder de lamp houdt, gaan je nagels vreselijk prikken, net het gevoel alsof je vingers in brand staan. En als het er dan eenmaal op zit en je het er graag weer af wilt halen, en omdat je niet geduldig genoeg bent om met de remover er overheen te gaan, kies je ervoor om het er af te krabben. Gevolg: nagels met scheuren en in het midden van de nagels lijken wel een soort velletjes te zitten. Droge en gele nagels, dat blijft er van over... Maar ik heb een oplossing gevonden (Nou ja, niet ik, het merk Essence....)! Een top coat waarvan je nagels eruit zien alsof ze een dikke gel laag er over hebben! Het blijft jammergenoeg niet zolang zitten als 'echte' gel nagels, maar het effect erna is veel beter voor je nagels!

De "Essence gel look plumping top coat" is een top coat die je nagels er uit laten zien alsof het gel nagels zijn! En ook nog eens voor een super-lage prijs!
Zo zien mijn nagels er uit voordat ik de top coat erop heb gedaan. Een hele mooie kleur vind ik zelf, de "Essence colour&go 147 that's what i mint!".
Zo zien mijn nagels eruit mét de top coat. Echt alsof er een mooie dikke gel laag op zit! Precies wat ik in gedachten had! Ontzettend shiny en glad. Echt een dikke aanrader!

XXX Rozemarijn

Geen opmerkingen: