maandag 22 december 2014

Review: Calvin Klein lipstick 31115 Sinful






Dit is de Calvin Klein lipstick in 31115 Sinful. Ik heb het gekregen als Sinterklaascadeautje en het leek me een leuk idee om er een artikel van te maken.
Ik vind Calvin Klein een goed merk, vooral de cosmetica. Ik hoop dat je dit artikel leuk gaat vinden!






Zo ziet de lipstick er uit. De buitenkant vind ik er een beetje saai uitzien, maar wel mooi neutraal.

Dit is de kleur. Op de foto lijkt hij felrood, maar dat is hij niet. Hij is meer een beetje bordeauxrood. Ik heb alles geprobeerd om het als de echte kleur op de foto te krijgen, maar het lukte niet :-(.

Zo ziet hij er uit op je lippen. Nou ja, niet helemaal, hij is namelijk bordeauxrood, maar dat zie je dus niet... Maar hij blijft wel een mooie kleur, al zeg ik het zelf.
Over de prijs van de lipstick durf ik niks te zeggen, bij elke winkel waar je m koopt verschilt het van prijs.

Ik hoop dat je dit een leuk artikel vond!
LOTS OF LOVE <3
Rozemarijn

Geen opmerkingen: