zaterdag 18 oktober 2014

Review: PUPA nail art kit "City Safari"


Voordat ik over dit product begin wil ik even wat zeggen! Je hebt vast wel in de gaten gehad dat ik bijna een week niets meer op mijn blog en op youtube heb geplaatst. Dat komt omdat ik een paar dagen ziek ben geweest. De griep heerst,  dat weten sommige van jullie vast wel. Maar goed, nu gaan we verder met het artikel!
Dit is de PUPA nail art kit in City Safari. Er zitten 2 nagellakjes in, een art base(de gouden die je op de foto ziet), en een Art top maar in dit geval is het een Decorative Top Coat (door de wat jongere meisjes ook wel crackle coat genoemd).

Dit is zoals je vast al wel gezien had het doosje. 

Dit zijn de 2 kleuren die erbij horen. 
De gouden heet Acid Green (ik vind m niet echt groen maarja (-:) en is de art base, en de paarse heet Safari Violet en is de art top.

Dan begin ik met het aanbrengen van de art base. Het is een mooie gouden kleur en hij dekt meteen goed, dus een tweede laag is niet nodig(tenzij je een ongelovige dikke drap op je nagels wilt (-:).


Als de art base ongeveer 4 minuten heeft gedroogd heeft kunnen we beginnen met het aanbrengen van de art top. Zorg ervoor dat je maar 1 DUN laagje aanbrengt! Anders dan lijkt het alsof je gewoon paarse nagellak ophebt.

Dit is het resultaat! Ik vind het leuk staan, alleen de kleurencombi wat minder. Maarja, dat is mijn mening!

XOXO Rozemarijn

Deze PUPA naijl art kit en andere PUPA producten zijn o.a. te koop op verschillende webshops!

Geen opmerkingen: