maandag 6 oktober 2014

Review: Maybelline Color Tattoo 24 Hours



Dit is de Maybelline Color Tattoo 24 Hours(by eyestudio) in 35-On And On Bronze. Het is een gel-cream oogschaduw. Een supermooie kleur als je het mij vraagt.



En misschien denk je nu: dat supermooi, dat zegt ze bijna altijd! Ja, dat klopt, dat zeg ik ook bijna altijd, maar dat zeg ik ook echt alleen maar als ik dat ECHT vind.


Dit is de voorkant. Als je het zo ziet zou je zeggen dat je het ook zo open moet maken. Maar dat is niet zo, de dop zit echt aan de achterkant.:-)

 Hij blijft 24 uur zitten. 24 uur!! Dat is echt heel lang.
 Dit product is ook een onderdeel van Maybelline eyestudio.
 Dit is ie als je hem open hebt gemaakt. Een mooie bronzen kleur. Zoals je ziet is hij al wel een paar keer gebruikt :-).
 Het is beter als je het aanbrengt met je vinger. Als je het met een kwastje doet kan het streepjes achterlaten. Dat ligt niet aan dit product, maar aan alle gel-en crème oogschaduwen.
 Hier breng ik de oogschaduw aan op mijn oog.
 En taadaa! Zo ziet ie er uit als het op je ogen zit. Een mooie bronzen kleur. Of het nou matte is of glanzend vind ik niet helemaal duidelijk.
Zoals je ziet vind ik dit product helemaal toppie!

XOXO Rozemarijn

Dit product is voor 10,49 euro te koop bij de kruidvat.

Geen opmerkingen: