zondag 21 september 2014

Review: W7 In The Night eyeshadow palette

 Dit is het W7 In The Night eyeshadow palette! Supergaaf, als je het mij vraagt. Steeds als ik m bij een andere blogger langs zag komen dacht ik: Ik wil m ook! Tot dat ik er achter kwam dat er bij ons in het dorp ook een winkel is waar ze een aantal producten van W7 verkopen. Ik was daarbij ook meteen verkocht:-).

Je kent vast wel de andere palette's van W7, In The Nude, In The Buff, en In The Night is daar weer een opvolger van. Hij is nog maar net in het assortiment, een maand ongeveer.
Het doosje vind ik er echt mooi uitzien, je krijgt er echt een nachtgevoel van.

 De meeste kleuren hiervan vind ik echt mooi. Een aantal kleuren zaten ook in de andere palette's.
Dit zijn de kleuren in de volgorde van de afbeelding hierboven. De meeste kleuren zijn mooi gepigmenteerd. Een aantal wat minder, maar dat zijn ook de kleuren waarvan je het gewoon kunt verwachten.

XOXO Rozemarijn

Het W7 In The Night eyeshadow palette is in meerdere voordeelshops te koop en ook op internet is het te vinden voor 7,98.

Geen opmerkingen: