vrijdag 12 september 2014

Review: Essence long lasting lipstick 13 love me



 Dit is de Essence long lasting lipstick in 13 love me. Toen ik in de winkel was dacht ik: Wel, niet, wel, niet. Maar dat was ook omdat ik zat te twijfelen of ik de kleur al had :-) (nee ik had m nog niet).  Uiteindelijk ben ik toch wel blij dat ik de lipstick genomen heb.

 De vorm waarmee je het aanbrengt vind ik heel fijn. Ik ben een fan van deze puntige vorm, hij past ook goed bij mijn lip vorm.
Dit is ie dan op mijn lippen. Wel iets lichter dan verwacht, maar dat komt ook deels door de foto die een beetje wazig genomen is. Ik moet zeggen dat alles waar is van wat er over wordt gezegd. Long lasting is ie zeker!

XOXO Rozemarijn

Deze Essence long lasting lipstick 13 love me is te koop bij de Kruidvat voor slechts 2,39!


Geen opmerkingen: