donderdag 21 augustus 2014

Nieuwe beauty stuff kekregen van Jolanda van BABOR# HAPPYYYYY


Ik heb echt super leuke beauty stuff gekregen! Ik heb het gekregen van Jolanda Bouwmeester en zij is van BABOR Beauty Spa. Ik ben er echt super blij mee, vandaar dit artikel. Ik heb make-up en nagellak gekregen van meerdere merken, maar van BABOR heb ik echt wel het meest, en dat vind ik natuurlijk niet erg :-).


Dit zijn alle make-up spullen van BABOR. Dit zijn PRECIES de kleuren nagellak die ik al wilde. Leuk toch?? Ik heb gekregen:

  1. Heeeeel veeeeel nagellak
  2. Proefjes
  3. 2 cremepjes
  4. Veeeel oogshaduw
  5. Paar poeders
  6. Paar Bronzers
  7. 2 lip liners
  8. 2 oogpotloden
Deze nagelproducten zijn van Herome. Dit heb ik gekregen:
  1. White or whiteout nail polish
  2. Natural nail colour nail polish
  3. Nagel sjablonen voor french manicure
Deze make-upproducten zijn van Karaja. Echt leuk, vooral de concealers, die kwam ik toch al tekort     ;-). Dit heb ik gekregen:

  1. 2 keer 2 concealers
  2. 2 keer 2 oogshaduws
  3. 2 oogpotloden
Dit is van O.P.I. ik dacht: OMG, O.P.I.??? Zooo mooi vind ik dit!! Dit heb ik gekregen:

  1. 4 grote nagellakjes
  2. 4 kleine nagellakjes
Dit is van Make-up Studio. Eigenlijk heb ik geen idee wat dit is. Ik heb uit ditzelfde soort potje een bronzer, en er bestaat denk ik echt geen blauwer :-).

Dit is een oogshaduw van Barbara Bort. De inhoud vind ik niet geweldig om vanuit de verpakking te zien, maar op je ogen lijkt ie vast wel mooi!

Dit is een volume gel van Goldwell. Ik heb nog nooit echt styling gel gebruikt dus proberen dan maar!


Dit zijn dan de producten waarvan ik niet weet van de naam ervan is. okeee....? Dit heb ik gekregen:

  1. Groot oogshaduwpalet
  2. 3 blushes
  3. 1 gezichtspoeder

XOXO Rozemarijn

PS. Bedankt Jolanda!!!

Geen opmerkingen: