zaterdag 9 augustus 2014

5 tips als je niet zo goed in slaap kunt vallen

Ik kan de laatste tijd niet zo goed in slaap vallen, dus ik dacht: laat ik eens op internet zoeken naar wat tips. En ja hoor, hier heb ik tips gevonden! Misschien hebben meer van jullie hier last van, dus het leek mij leuk om hier een artikel over te maken. Hier zijn 5 tips:



  1. Ga een half uurtje op de bank voor de tv zitten met een kopje thee met honing en een banaan. Het is bewezen dat thee, honing en banaan goed zijn voordat je gaat slapen.
  2. Zorg dat je kamer donker en stil is, en dat de temperatuur rond de 20 graden is.
  3. Ga nog even lezen. Geen tijdschrift of een strip, maar een goed boek. Je hersens worden daar moe van en dan is het gevolg dat je sneller in slaap valt.
  4. Lavendel helpt! Smeer wat lavendelolie op je borstkas en schouders/bovenarmen. Heb je geen lavendelolie? Gebruik dan een geur zakje met lavendel geur. 
  5. Luister rustige muziek. Daar wordt je ontspannen van.


Dit waren de 5 tips. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! 

XOXO Rozemarijn

Geen opmerkingen: